Direct naar de contentDirect naar de footer
De samenleving verandert
De samenleving verandert

onze gastvrijheid niet.

WIJ VERWELKOMEN U GRAAG!

Ons hotel blijft open! Wij zijn heel blij dat wij nog steeds hotelgasten mogen verwelkomen. Onze hotelgasten kunnen gebruik maken van al onze faciliteiten inclusief ons restaurant en onze hotelbar. Zakelijke bijeenkomsten tot maximaal 30 gasten is ook mogelijk. Helaas is ons hotel wel gesloten voor gasten zonder een hotelovernachting en/of zaalreservering. Op deze pagina leest u alles over de genomen maatregelen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten u graag persoonlijk welkom, maken u wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen voor u een gastvrije incheck op afstand. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder de corona maatregelen.

Onze kamers worden elke dag tijdens uw afwezigheid professioneel schoongemaakt. Ook de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag gedesinfecteerd. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en bewegwijzering aanwezig voor een duidelijke routing. Voor de liften geldt dat u met maximaal 2 huishoudens hier gebruik van mag maken. Indien het druk is bij de liften, vragen wij u indien mogelijk zo veel mogelijk gebruik te maken van ons trappenhuis.

Als u bij uw boeking nog géén restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij u dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren. Het is mogelijk om te ontbijten tussen​ 06.00 - 11.00uur (weekenddagen tussen 07.00 - 11.00uur), tijdens dit tijdsbestek kunt u maximaal één uur gebruik maken van het ontbijt. Reserveren kan tijdens het inchecken bij onze hotelreceptie.

Graag vernemen wij welk uur uw voorkeur heeft zodat wij het aantal gasten kunnen reguleren tijdens het ontbijt. Deze tijden zijn op basis van beschikbaarheid en wij horen dit dan ook graag van u.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Op dit moment kunnen enkel gasten met een hotelarrangement weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Reserveren is noodzakelijk en kan tijdens het inchecken bij onze hotelreceptie
  • Houd 1,5 meter afstand tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in ons hotel en wij verzoeken u deze te volgen.
  • Onze medewerkers dragen geen handschoenen en werken volgens een handen was protocol. Iedere 30 minuten wassen onze collega's "of vaker" hen handen. Dit is uit hygiënisch oogpunt.

Uiteraard kunt u ook genieten van een borrel in onze pas vernieuwde hotelbar óf hotellobby.

Roomservice
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Voor roomservice rekenen wij € 7,50 per roomservice per kamer.

Zwembad

Ons zwembad is weer geopend voor gasten met een hotelovernachting. Indien u tijdens uw verblijf gebruik wenst te maken van ons zwembad en/of onze sauna’s bent u verplicht een tijdslot te reserveren. De openingstijden zijn van 08:00 – 22:00 uur. Wij hebben tijdsloten van een uur met een maximaal aantal van 10 personen welke tegelijk in onze Wellness aanwezig mogen zijn. U heeft de mogelijkheid om op de dag van aankomst of tijdens uw verblijf een tijdslot te reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Fitness & Wellness

Onze wellness zal tijdens uw verblijf geopend zijn. Indien u gebruik wenst te maken van onze wellness kunt u hiervoor zoals eerder vermeld een tijdslot reserveren. Onze fitness blijft nog gesloten. Ook onze Toucan Beauty is tijdens uw verblijf geopend voor behandelingen. Reserveren of bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Wij verwijzen u graag door naar onze website www.toucanbeauty.nl

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting weer genieten van heerlijke ontbijtjes, lunches en diners in de restaurants van onze hotels. Helaas zijn wij niet toegankelijk voor gasten zonder overnachting. Uw gezelschap mag uit 1 huishouden of maximaal 4 personen (m.u.v. kinderen tot en met 12jaar) bestaan.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk half uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder gasten aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiezuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
Helaas is ons hotel niet toegankelijk voor gasten zonder hotelovernachting. Heeft u wel een kamerreservering? Dan bent u uiteraard welkom tijdens de lunch!

Is de Live Cooking of Zondagsbrunch open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen wij tot nader bericht geen Lunchbuffet, Live Cooking of Zondagsbrunch aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, het zwembad is geopend voor gasten met een hotelarrangement. Bij het inchecken informeren wij u over de beschikbare tijden en kunt u een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook onze hygiënevoorschriften.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons zwembad, onze sauna's en onze Toucan Beauty zijn weer geopend voor hotelgasten. Jack’s casino is ook weer geopend en kunt u bezoeken zonder reservering.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 oktober 2020