Direct naar de contentDirect naar de footer
Let's do Business!
Let's do Business!
;

De ideale locatie voor uw zakelijke bijeenkomst!

Het hotel biedt 12 multifunctionele zalen, waaronder 4 boardrooms welke uitermate geschikt zijn als vergaderruimte. Deze boardrooms met vaste opstelling bieden capaciteit voor 4 tot 16 personen. Mocht u graag in een andere opstelling vergaderen kan dat in één van onze andere zalen waar meerdere opstellingen mogelijk zijn.

Alle zalen zijn uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur en airconditioning. Tevens bieden alle zalen daglicht en is er gratis draadloos internet beschikbaar.

Wij bieden meerdere vergaderarrangementen aan. Eventueel kunnen wij u adviseren en maatwerk bieden. Onze prijzen zijn exclusief zaalhuur.

Onze faciliteiten:

  • 12 Multifunctionele zalen
  • Voorzien van daglicht en airconditioning
  • Gratis parkeren tijdens uw bijeenkomst
  • Gratis WiFi in het gehele hotel
  • Technische ondersteuning
  • Gelegen aan de Rijksweg A12

Vergaderarrangementen

  • 1/3 Dagdeel

    1/3 Dagdeel

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Koffiebreak met pastries
    • Flip-over met papier en stiften
    • Healthy Break
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden

    Tarieven per persoon, per arrangement exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30 / 13:00 – 17:30 / 18:00 – 22:30

    € 13,50
    per persoon
  • 2/3 Dagdeel incl. lunchbuffet

    2/3 Dagdeel incl. lunchbuffet

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Koffiebreak met pastries
    • Flip-over met papier en stiften
    • Healthy Break
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • Live Cooking lunchbuffet geserveerd in het restaurant

    Tarieven per persoon, per arrangement exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30 / 13:00 – 17:30 / 18:00 – 22:30

    € 34,50
    per persoon
  • 2/3 Dagdeel incl. buffet

    2/3 Dagdeel incl. buffet

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Koffiebreak met pastries
    • Flip-over met papier en stiften
    • Healthy Break
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • Keuzebuffet geserveerd in de businessfoyer

    Tarieven per persoon, per arrangement exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30 / 13:00 – 17:30 / 18:00 – 22:30

    € 44,50
    per persoon
  • 3/3 dagdeel incl. Lunch & diner met dranken arr.

    3/3 dagdeel incl. Lunch & diner met dranken arr.

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Koffiebreak met pastries
    • Flip-over met papier en stiften
    • Healthy Break
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • Live Cooking lunchbuffet geserveerd in het restaurant
    • 3-gangen keuzediner incl. binnenlands drankenarrangement

    Tarieven per persoon, per arrangement exclusief zaalhuur

    € 74,50
    per persoon
  • Live Cooking Diner buffet

    Live Cooking Diner buffet

    • Luxe proeverijen, aangevuld met koude vlees, vis en vegetarische gerechtjes.
    • Oosterse wokgerechten met diverse bijgerechten.
    • Vlees- & visspecialiteiten van de grill begeleid door groenten- en aardappelgarnituren.
    • Gegrilde kippetjes uit onze rotisserie met Franse frieten.
    • Dessertbuffet met tongstrelende zoetigheden van onze patissiers.
    • Onbeperkt drankjes uit het binnenlands drankenassortiment.

    3 uursarrangement per persoon, per arrangement exclusief zaalhuur

    Te reserveren vanaf 100 personen

    € 44,50
    per persoon
  • Arrangement op maat

    Arrangement op maat

    • Bepaal uw tijden; dagdelen
    • Aan welke wensen moet de zaal voldoen?
    • Bepaal uw inrichting van de zaal
    • Bepaal uw presentatie middelen
    • Bepaal of er andere ondersteunde materialen nodig zijn voor uw bijeenkomst / presentatie
    • Koffie, thee, water en / of frisdranken?
    • Wenst u een lunch, diner en / of snack?
    • Indien meerdere dagen; blijven uw gasten overnachten?

    Onze collega's denken graag met u mee! Bij elke aanvraag stemmen wij graag uw persoonlijke wensen af om uw bijeenkomst zo optimaal mogelijk te maken.

    vanaf
    € 9,50
    per persoon
Zalen & Capaciteit

Zalen & Capaciteit

Hotel Duiven bij Arnhem A12 assisteert u graag met het organiseren van uw meeting of geeft u graag de gewenste informatie. Op deze pagina treft u een overzicht aan met meest voorkomende opstellingen en de capaciteiten per zaal, inclusief haar afmetingen. Uiteraard zijn er meerdere invullingen mogelijk.

Onze zalen
Contact

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze sales afdeling.

  • 026 31 888 80
  • sales@duiven.valk.nl

Vraag vrijblijvend een offerte aan. Zo kunnen wij u verzekeren van de beschikbaarheid.

Offerte aanvragen