Direct naar de contentDirect naar de footer
Let's do Business!
Let's do Business!

De ideale locatie voor uw zakelijke bijeenkomst!

Het hotel biedt 12 multifunctionele zalen, waaronder 4 boardrooms welke uitermate geschikt zijn als vergaderruimte. Deze boardrooms met vaste opstelling bieden capaciteit voor 4 tot 16 personen. Mocht u graag in een andere opstelling vergaderen kan dat in één van onze andere zalen waar meerdere opstellingen mogelijk zijn.

Alle zalen zijn uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur en airconditioning. Tevens bieden alle zalen daglicht en is er gratis draadloos internet beschikbaar.

Wij bieden meerdere vergaderarrangementen aan. Uiteraard kunnen wij ook een offerte op maat voor u opstellen.

Onze faciliteiten:

  • 12 Multifunctionele zalen
  • Voorzien van daglicht en airconditioning
  • Gratis parkeren tijdens uw bijeenkomst
  • Gratis WiFi in het gehele hotel
  • Technische ondersteuning
  • Gelegen aan de Rijksweg A12
  • Hybride Meetings & Events

Vergaderarrangementen

  • 1/3 Dagdeel

    1/3 Dagdeel

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Tijdens de ochtend een koffiebreak met zoete pastries in de zaal
    • Flip-over met papier en stiften
    • Tijdens de middag een middagbreak met smoothies en vers fruit in de zaal
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden

    Onze tarieven zijn op aanvraag, per persoon, per arrangement en exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30,

    13:00 – 17:30, 18:00 – 22:30

  • 2/3 Dagdeel incl. lunchbuffet

    2/3 Dagdeel incl. lunchbuffet

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Tijdens de ochtend een koffiebreak met zoete pastries in de zaal
    • Flip-over met papier en stiften
    • Tijdens de middag een middagbreak met smoothies en vers fruit in de zaal
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • Uitgebreid lunchplateau geserveerd in de zaal

    Onze tarieven zijn op aanvraag, per persoon, per arrangement en exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30,

    13:00 – 17:30, 18:00 – 22:30

  • 2/3 Dagdeel incl. diner

    2/3 Dagdeel incl. diner

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • Tijdens de ochtend een koffiebreak met zoete pastries in de zaal
    • Flip-over met papier en stiften
    • In de middag een middagbreak met smoothies en vers fruit in de zaal
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • 3-gangen keuzediner geserveerd in de zaal

    Tarieven zijn op aanvraag, per persoon, per arrangement en exclusief zaalhuur

    Dagdelen: 08:00 – 12:30,

    13:00 – 17:30, 18:00 – 22:30

  • 3/3 Dagdeel incl. lunch & diner

    3/3 Dagdeel incl. lunch & diner

    • Onbeperkt koffie, thee en mineraalwater
    • Minibar met diverse frisdranken
    • In de ochtend een koffiebreak met zoete pastries in de zaal
    • Flip-over met papier en stiften
    • In de middag een middagbreak met smoothies en vers fruit in de zaal
    • Blocnotes, pennen en meeting mints
    • Beamer en projectiescherm
    • Officekit met conferentiebenodigdheden
    • Uitgebreid lunchplateau geserveerd in de zaal
    • 3-gangen keuzediner incl. drankenarrangement geserveerd in de zaal

    Tarieven zijn op aanvraag, per persoon, per arrangement en exclusief zaalhuur

  • Arrangement op maat

    Arrangement op maat

    • Bepaal uw tijden; dagdelen
    • Aan welke wensen moet de zaal voldoen?
    • Bepaal uw inrichting van de zaal
    • Bepaal uw presentatie middelen
    • Bepaal of er andere ondersteunde materialen nodig zijn voor uw bijeenkomst / presentatie
    • Koffie, thee, water en / of frisdranken?
    • Wenst u een lunch, diner en / of snack?
    • Indien meerdere dagen; blijven uw gasten overnachten?

    Onze collega's denken graag met u mee! Bij elke aanvraag stemmen wij graag uw persoonlijke wensen af om uw bijeenkomst zo optimaal mogelijk te maken. Wij hebben passende maatregelen getroffen om op een verantwoordelijke wijze samen te komen.

Zalen & Capaciteit

Zalen & Capaciteit

Wij assisteren u graag met het organiseren van uw meeting of geven u graag de gewenste informatie. Op deze pagina treft u een overzicht met meest voorkomende opstellingen en capaciteiten per zaal, inclusief haar afmetingen. Uiteraard zijn er meerdere invullingen mogelijk.

Onze zalen
Contact

Contact

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze sales afdeling.

  • 026 31 888 80
  • sales@duiven.valk.nl

Vraag vrijblijvend een offerte aan. Zo kunnen wij u verzekeren van de beschikbaarheid.

Offerte aanvragen